Saturday, November 13, 2010

Produk untuk hilangkan parut

Bagi muka yg berjerawat, masalah parut ni memang x boleh dielakkan. Sebab kalo da tumbuh jerawat mesti u all nak picitkan. Bila dah picit, bukan jerawat je jadi makin teruk, malah parut pun akan terjadi. Mesti korang dah try bnyak produk untuk hilang kan parutkan. Saya pun ade jugak mencuba beberapa produk nak hilangkan parut. Cakap je produk yg murah sampai ke yg mahal pun saya dah cuba. Dari pengalaman  saya, saya nak suggestkan produk yg boleh hilangkan jerawat untuk u all ni.



Ni produk Bio-Oil. Saya dah cuba untuk 2 bulan, tapi x ade ape2 perubahan. Bagi saya produk ni kurang berkesan. Tetapi Bio-Oil ni sesuai untuk kulit yg kering. Boleh digunakan di muka & badan. Bagi sesiapa yg ade masalah tumit kaki kering, Bio-Oil ni sgt sesuai. Sbb dulu tumit kaki saya ni kering, lepas pakai nampak ade perubahan. Kulit jd makin licin & dah x kering lg. Produk ni harganya boleh tahan. Kalo botol kecik dlm RM30++. Kalo botol besar saya x sure berape harga. Produk ni ada jual kt Watson & Guardian.



Yang ni pulak produk Mederma. Produk ni memang sgt berkesan untuk parut. Harganya boleh tahan mahal. Walaupun mahal tapi ia sangat berkesan. Korang bole try cuba. Mederma ni bole beli kt Watson & Guardian.



Ni pula produk Organic Aid. Saya sgt suka produk ni. Dah pakai nk dekat setahun lebih la jugak. Saya dapat tau keberkesanan produk ni pun dari kawan saya. Yang mana kwn saya ni kena chicken pox, lepastu banyak sgt parut kt muka. Dlm 1 bulan lebih kwn saya guna produk ni terus hilang parut dan muka dia sgt licin mcm x pernah kena chicken pox. Saya pun try la produk ni. Memang puas hati. Organic Aid ni memang sgt sesuai untuk kulit kering & parut jerawat. Harganya juga pun x mahal, lebih kurang RM15++. Sesuai la sgt untuk saya memandangkan saya ni student, so x mampu nak beli produk yg mahal2. Hehe.

13 comments:

  1. wah. i baru beli produk organic aid ni. hehe. review kat internet mcm bagus. baru nak mencuba. thanx for the info.

    ReplyDelete
  2. Organic aid ni memang bagus. Cuma kena sabar la if nak tgk hasilnya :)

    ReplyDelete
  3. mederma tu agak~agak brp henget? hehe

    ReplyDelete
  4. menyesal tak guna organic aid tu. dulu pakai yg tu, tp sbb malas pakai, sy buang je la. ok, menyesal kemudian takde guna. haha, pape pun thanks for the info :)

    ReplyDelete
  5. bila waktu nk pakai organic aid ni?

    ReplyDelete
  6. bila waktu nk pakai organic aid ni?

    ReplyDelete
  7. bpe bulan nk tgk keberkesanan organic aid ?

    ReplyDelete
  8. bpe bulan nk tgk keberkesanan organic aid ?

    ReplyDelete

Google Website Translator Gadget

ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...