Saturday, July 14, 2012

MTV WORLD STAGE. . .

Hmmmm .... Maybe im not lucky enough nak pergi konsert mtv ni. Banyak sangat halangan. Tipu la aku tak sedih nak let go tiket tu. Frust menonggeng kot. Just because tak tau jalan n i don't have anyone nak accompany aku. Thats 2 main reasons aku tak dapat pergi . A lil bit upset.... :( Because i tried so hard to get those tickets. So after ni kena selalu gi jalan2 kat KL. Kalau dah tau senang la nak gi tahun depan. Nasib baik MTV ni every year ade. Hahaha. I promise to myself... next year no matter what happen aku akan pergi jugak ! 


Actually aku ade gak terase kecik hati dengan beberapa orang ni. Sorry la tak dapat nak mention name2 tu. Sebab kat blog ni dah takde privasi nak tulis bende2 ni semua. Nasib baik twitter ade. Tu je la tempat aku meluahkan perasaan yang aku tak dpt nak cerita kt orang lain. Sebab aku ni susah nak percaya orang lain. Belajar dari pengalaman yang lepas2. NEVER trust anyone. Hanya 2 orang je yang aku betul2 percaya. 1st of course la family aku.... 2nd my Mr. D H.... D H ni bole percaya la gak cos bile sedih2 dia orang pertama yg aku cari. Dari masa belajar sampai la dah kerja ni die sorang tempat aku mengadu nasib. Sebab..... die tau perangai aku yang tak semereng ni. Hehehe. 

Haaaaaa..... One more thing aku menyampah..... Nak tau ape ...?  Aku tak paham kenape bila kita msg orang, orang tu boleh reply msg tu lambat. Memang aku paling menyampah okayyyy bab ni. Lets say ade something urgent n kite nak mintak pertolongan orang, tapi orang tu bole reply lambat. Kalau lambat setengah jam it's ok la. Tapi ni 4 -5 jam baru nak reply. Oiiii tolong lahhhh. Kalau tak urgent tak de la aku nak msg korang.... 

Next year mesti ade lagi MTV World Stage kan kan. Next year aku akan try dapat kan tiket mtv. If dapat aku confirm pergi.... kali ni ape nak jadi, jadilahhh. Btw saya nak ucapkan have fun kepada Mr. D H and kawan2 kerana korang berjaya dapat kan tiket free tu. Next year kita pergi sama2 okayyyy! I promise !

No comments:

Post a Comment

Google Website Translator Gadget

ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...