Tuesday, October 30, 2012

Selamat Pengantin Baru Mr. Dimple


Sabtu yang lepas bangun je pagi2 tu, aku terus online twitter aku. Aku saje la check twitter aku. Check punye check…… DANG!!!  I saw something! Oh my God…someone that I used to know get married today. OMGEEEEE! I’m speechless!!  Totally speechless! Daebakkk! Okay ‘good news’ di pagi sabtu ni. 

And you know what, playboy yang aku pernah kenal dulu kahwin! Korang boleh bayangkan tak perasaan aku cane.. Aku kenal dia pun mase aku belajar diploma dulu…and aku still contact him until I meet someone special. Thanks to MR.DH. Because of him aku terus lupakan si playboy. Welcome to my life DH. Owhhh da out of topic nih..jom sambung balik cite pasal playboy malaya ni. Hahahahaa… 


Tipu lah kalau aku cakap aku tak pernah suka dia. Honestly aku memang pernah la suka dia. Si playboy ni name nye EE… Sorry la tak boleh nak tulis full name. Naya aku kang. Haha. Si EE ni quite handsome dimata aku. Aku suka panggil dia MR. DIMPLE. Sebab dia ade sepasang lesung pipit yang cantik. Kalau si EE ni senyum..,perghhh confirm hati korang cair punyaa. Termasuklah aku. Ahakss.


Masa aku start kenal dia, adik aku si gemuk tu dah bagi warning yang EE ni playboy.  For your information, EE ni satu sekolah dengan adik aku dan cousin aku. Lagi satu dia sebaya umur dengan aku. Suka hati aku je nak gelar dia playboy… tapi memang sesuai gelaran tu sebab dia dah banyak kali hancurkan hati ramai perempuan. Ohhhh sepatutnye aku gelarkan dia HEARTBREAKER. Aku ni pun saje je nak try menggatal nak test tahap playboy budak ni.  Biasalah jiwa remaja la katakan.


Actually boleh tahan gak perangai budak ni. Tapi sayang aku ni bukan perempuan yang senang nak masuk dlm perangkap ko tu. Ingat aku ni perempuan ‘touch n go’ ? Walaupun dulu aku ni ting tong sikit. But it does’t mean yang aku ni macam perempuan yang ko pernah kenal. Tak payah nak cerita panjang lebar sebab sememangya aku takkan cerita kat orang lain. Biarlah rahsia ni aku sorang je tau. 


Btw sebelum kenal  playboy ni aku dah tau pun kisah silam dia. Bila dah kenal dgn  lebih rapat lagi rapat la sangat, rupanya perangai dia lebih teruk lagi…Adehhh aku termasuk dlm perangkap mulut buaya jantan ni jugakkk. Haaa amek kau!



Aku tertanya tanya gak siapa la gadis malang yang kahwin dgn playboy tu. Agak2 wifey dia tau tak kisah silam dia???  Kalau aku jadi wife dia, to be honest aku tak boleh terima lelaki mcm tu jadi husband dan ayah kepada anak2 aku. Kesian aku tengok wifey dia. Cantik, manis dan bertudung. But anyway….. 


SELAMAT PENGANTIN BARU PLAYBOY! I’M SO HAPPY FOR YOU. I WISH NOTHING BUT THE BEST FOR YOU AND HER. SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KE ANAK CUCU! GOD ALWAYS GIVE THE BEST FOR US. REMEMBER THAT. :)








No comments:

Post a Comment

Google Website Translator Gadget

ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...